-Kawan Aku-

Salam Aidiladha 1434H

Assalamualaikum....

Alhamdulillah...harini Jemaah Haji akan berada di Mina untuk melontar selama 3 hari (10,11 dan 12 Zulhijjah) setelah mereka wukuf di padang Arafah pada 9 Zulhijjah.Moga semua jemaah haji yang dianggarkan seramai 1.2 juta di Makkah tanah haram dapat melakukan segala ibadah dengan sempurna dan selamat.Amin.

Lambaian Kaabah.Insya Allah,mudah-mudahan Allah memberikan peluang untuk aku jejak ke sana.Amin.Tengok siaran TV semalam semasa kakitangan menukar kain Kaabah macam best je kalau dapat tengok live. :) Lama betul mereka tukar.Besar tanggungjawab mereka kan ^^

*google image*

Salam Aidiladha buat semua yang beragama Islam.
Selamat menyambut Hari Raya Korban.
Marilah kita bersama-sama perbanyakkan amalan,doa serta zikir sepanjang menyambut Raya Aidiladha ni.
Maaf salah silap.
Berziarah sedara-mara.
Eratkanlah ikatan silaturrahim yang terbina.

Manfaatkanlah cuti yang anda semua dapat yer.
Kepada yang bekerja harini,niatlah kerana Allah.
Mudah-mudahan menjadi ibadah di jalan Allah.

Harini aku melawat nenek kat kampung.Jumpa sedara-mara di kampung.Lama tak balik kampung.Agenda membuat lawatan akan di sambung apabila pulang daripada kampung nanti yer ^^ Berhati-hati dijalan raya kepada yang memandu. ^^

14 pesanan buat ayut :

dilaella Ella said... Reply To This Comment

selamat hari raya aidil adha ayut :)

ummuaidan said... Reply To This Comment

selamat hari raya yut..
semoga bergembira hendaknya dikampung nanti..lama yer cuti?

zulhilmi tempoyak said... Reply To This Comment

Salam AidilAdha.

raikan dengan penuh rasa syukur. :)

aisya said... Reply To This Comment

salam aidiladha buat cik ayut juga.. :)

azizah :) said... Reply To This Comment

moga kita di murahkan rezeki menyahut panggilan haji nanti.. amin

Hazmin Hamudin said... Reply To This Comment

Salam Aidiladha ye.. :)

Aishah Jahirah said... Reply To This Comment

salam aidiladha ayut..:)

S. Faezah said... Reply To This Comment

salam aidiladha ayut^^

Isabel Diaz said... Reply To This Comment

SELAMAT HARI RAYA

nuyui a.k.a miss YUI said... Reply To This Comment

salam aidiladha ayut =)

ros_reeza said... Reply To This Comment

Selamat hari raya Aidiladha Ayut.. Ros tak balik kampung kali ni .

Cik Nur™ said... Reply To This Comment

selamat hari raya ayut.. :)

نورعيم said... Reply To This Comment

selamat hari raya jugak walaupun dah lama lepas. huhu :)

Kesuma Angsana said... Reply To This Comment

maaf lamat singgah balik, sibuk dgn Adik lately !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...