Followerku..

Update oh Update! Cerita MyB...

Assalamualaikum...

Akhirnya hujung minggu ni boleh update blog.Yeay! ^^
Blog...
Rasa sekarang ni macam dah kurang je musim main blog.Kan?ke aku sorang je yang rasa macamni :p Mungkin sebab aku dah kurang aktif menyebabkan aku rasa dunia blog semakin kurang sambutannya.Kalau dulu aku aktif tu rasa macam dunia blog sangat meriah.hihihi.Biasalah kan.Perubahan arus kemodenan dan kemunculan pelbagai lagi social network yang ada.Lagipon sekarang ni banyak je yang 'sambil menyelam minum air' dalam dunia online.Satu kebangkitan melakukan perubahan dalam kenaikan harga minyak sekarang :p Semoga terus maju dalam bisnes online buat kawan-kawan semua.Sampai masa aku pasti akan mengikuti.Boleh gitu? hihihi ^^

Alhamdulillah.MyB kesayangan sekarang dah seperti asal sewaktu aku terima daripada En B.Apa yang aku buat kat belakang buntut MyB kesayangan aku yang kat bawah ni aku cat semua balik.Haaa...cat 1 panel bonet tu sekali.Menangis T.T hahaha ^^


Kemek tu dah rata cun cantik berkilat dah semula.Total aku kena buat semua tu RM400.Campur sekali tulisan Persona tu dengan cat sikit belah bawah tu.Fuhh...Setel.Mahal ke tak?Standard kah?Kebiasaannya memang kalau cat semula kereta 1 panel dalam RM300 ke atas kan?kan?hihihi ^^ okla tu.Sekali ni je insya Allah.

Ni cerita total aku keluarkan untuk MyB tersayang sangat ni kan.Cerita si Panjang takde lagi terupdate kan?hihihi.Si Panjang dah kena pergi klinik pastu siap kena makan ubat.Nanti aku cerita lebih lanjut yer.Baru cakap dia ok kan.Tapi sebenanrnya dia tak ok semula.mmm..Okla.Nanti kita cerita kisah si Panjang pulak la ea ^^ Jom nak blokwalking dah ni.Lama tak menjengah kawan-kawan.Maaf ye kalau aku terlambat ke tempat korang semua :) 

11 pesanan buat ayut :

Unknown said... Reply To This Comment

sy rasa ok kot 400..terlanggar ape tu ayut?

Hazmin Hamudin said... Reply To This Comment

Bagi saya mahal la tu. Hehe.. Nak keluar duit RM400 sekali terasa jugak tu.

Adriannasyaz said... Reply To This Comment

Baru lepas jual keta..huhu..sgt sedih..

Miss N™ said... Reply To This Comment

dah cantik dahh..lepas ni jaga elok2 tau.. :)

IntaNBerliaN said... Reply To This Comment

akak dah lama xjenguk ayut.. kdg jenguk tp xtggal komen.. skrg ni akak mmg malas nak komen.. adehhh...

btw, akak rasa okla kot 400 tu.. xdalah mahal sgt.. :-)

Unknown said... Reply To This Comment

kereta sy umur 16 tahun tu je rasa mcm nak spray balik.. pudar gila warnanya.. g basuh pun takde beza tak basuh setahun.. tapi tu lah, $$$$.. menangis... haha

Aimacomel said... Reply To This Comment

MyB dah pulih, ok pasni blh buat racing dah. Hehege

Umm AA said... Reply To This Comment

Aaaa dah cantik daah myB ayut..rsny a 300 tuh standard lah..

Cik Puan said... Reply To This Comment

tak pe lah ayut...skali skale kuar duit...hahhaa

anamizu said... Reply To This Comment

Pesona syg pon ade gak kesan calar pnjg camtu. dah masuk tahun ketiga die bersame sy, smpai skg masih ade calar tu. sy x cat smula pon lg. huwawawa

ayut said... Reply To This Comment

@Hazmin Hamudin mmg terasa abis dh time kuarkan tu..huhuhu

Post a Comment

Terima kasih atas komen anda!
Nanti kelapangan ayut balas komen ye ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...