-Kawan Aku-

Indomie Mi Goreng Cili Hijau

Assalamualaikum. ..


Siapa pernah makan mi goreng Indo Mie ni? Aku baru je mencuba makan mi goreng ni. Dulu selalunya beli maggi ayam je. Tak pernah merasa instant noodles yang lain sebab tak suka mencuba sangat aku ni.

Komen aku mi goreng ni sedap. Pedasnya pon terasa walaupun cuma gaul macam tu je. Setahu aku ikut pengalaman anak sedara aku yang suka makan mi goreng yang ekspress punya, indo mie adalah memang pilihan yang terbaik. Betul ke? Aku baru pertama kali je makan ni.

Mi goreng lebih sedap kalau ada sekali telur goreng ataupon ayam goreng. Bila makan takde tambahan macamtu aku rasa boleh muak kot. Kalau ada sesiapa pernah makan, meh kongsi sikit pengalaman makan mi goreng ekspress ni ;)



6 pesanan buat ayut :

Prof John said... Reply To This Comment

kena try ni..orang yang suka makan pedas mesti suka ni..

nur anis said... Reply To This Comment

cam sedap je nampak perasa cili tu....memang fav cili-cili ni..

azizah :) said... Reply To This Comment

jijah pandai mkn maggi je..hiii

Hazmin Hamudin said... Reply To This Comment

Dah bermacam rupa mee segara goreng ni ye. Dah lama dah tak makan mee segera ni. Hehe

Mimi Azirah said... Reply To This Comment

Akak xprnah mkn pun indo mee nih ayut...sdap eh...

ros_reeza said... Reply To This Comment

setakat ni belum pernah beli yang ni. kalau beli , cari maggi je ngan mamee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...