-Kawan Aku-

Alahai Si Ibu Kenit

Assalamualaikum...


Sekarang aku ada di kampung. Bila di kampung aktiviti pastinya bersama kucing. Hahahaha. Kita ada kucing baru. Dah besar jugak sekarang ni. Suker! 


Asalnya Ibu Kenit ada 3 ekor anaknya tapi yang berjaya hidup akhirnya 2 ekor setakat harini. Sebelum ni Ibu Kenit bunting jugak tapi tak pernah hidup. Ni kali ketiga dan akhirnya dia berjaya. Tahniah buat Kenit sebab berjaya jugak akhirnya.hihihi.


See?? Comel....Geram tengok 2 ekor si toyen gan tuteh ni. :)


Tuteh buncittttt!!!
Alhamdulillah.. Moga kucing 2 ekor aku ni selamatlah membesarnya dengan anak-anak si Citam :)




6 pesanan buat ayut :

Am_Mir said... Reply To This Comment

E comelnyaaa! ><
Kenit boleh!! tehee

azizah :) said... Reply To This Comment

balik kampung main gan kucing jelah kan ayut.. apa nak buat lagi.hehe

Nursaila Norman said... Reply To This Comment

comellllll..kucing2 akak dah besar dah..dah 7 bln..rindu pulak kat anak kucing bru lahir..buncit2 gemok2..hehehehe

CaHaYaHaTi said... Reply To This Comment

aii ayut...sama la kita suka kucing hehehehe...

Mimi Azirah said... Reply To This Comment

Eh kenit meh sini nk cbit cbit...geram jer

ros_reeza said... Reply To This Comment

comel je tengok.. suami Ros sekarang ni asyik tnaya je, nak jaga kucing.. hihi.. Ros jawab jangan lagi.. cukuplah dengan ikan dan burung yang ada tu. hikhik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...