-Kawan Aku-

Ramadhan 1435H

Assalamualaikum. ..


Bulan Ramadhan bakal muncul kembali. Tadi dengar pengisytiharan Bulan Ramadhan kat TV3. Seronok je dengar. Hihihi. Walaupun Pemegang Mohor Raja-Raja tu cakap tak sampai pon 5 minit kan. 

Ya Allah...Panjangkanlah usia kami untuk menjalani ibadah puasa dengan sihat dan penuh keberkatan daripadaMu.Amin.

Ahlan wasahlan ya Ramadhan!
Tarikh telah ditetapkan untuk bermulanya Malaysia berpuasa.
1 Ramadhan 1435H
Bersamaan dengan 29 Jun 2014.


Selamat melakukan ibadah puasa buat semua umat Islam khasnya dan buat semua yang meraikannya di seluruh dunia. ^^


4 pesanan buat ayut :

azizah :) said... Reply To This Comment

salam ramadhan al mubarak ayut

brohantu said... Reply To This Comment

Selamat berpuasa

ros_reeza said... Reply To This Comment

eh dah ucap ke belum ek dengan Ayut?. hihi.. Selamat berpuasa Ayut.. Hari ni dah 16 Ramadhan :) kalau ada salah dan silap, Ros mintak maaf yer :)

Mimi Azirah said... Reply To This Comment

huhu x terlepas ketapi akak nih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...