Followerku..

Tempat tempah Cop di Batu Pahat

Assalamualaikum. ...

Entry ni aku pernah janji nak keluarkan. Alahai...sampai ke sudah aku tak keluarkan. Baru-baru ni aku dapat soalan kat email tanya kat mana tempah cop kertas goodies bag aku dulu. Siapa bertanya bolehlah baca entry ni ye. :)


Bukan yang signboard kuning tu ye tapi sebelah dia. Kecik je signboard ye.huhu.


Kedudukan: Depan Pasar Pagi Batu Pahat.
Laluan: Bermula simpang 4 Jalan Rahmat. Jumpa Maybank belah kanan terus. Jalan sehala jumpa Maybank lagi belah kiri. Jumpa lampu isyarat terus lagi dan jumpa lagi 1 lampu isyarat lagi sekali baru belok kiri. Nampak pasar pagi belok kanan. Kedainya terletak deretan kedai-kedai belah kanan jalan.

Cara dikenakan harga:
1. Saiz
2. Bentuk cop. Samada nak yang terus lekat dengan ink ataupun sekadar cop tu sahaja.
3. Design. Lagi senang korang dah design siap-siap nanti bagi dia untuk copy.


Sebesar cop aku tu total cas yang aku kena RM40+. Servis pada aku ok je. Menepati masa untuk siap tempahan. Bila dah siap pon dia akan call :)

Harap info ni membantu ye buat semua B2B Batu Pahat. Dulu pon memang aku tak tahu jugak kat mana nak buat cop. Bila dah tahu aku share info ye.





7 pesanan buat ayut :

Kakzakie Purvit said... Reply To This Comment

Panduan buat yg tinggal di BP. Kalau di JB ini banyak tempat boleh buat cuma harga tak tahulah kakak..

Mimie said... Reply To This Comment

Sekarang nih jd trend kan ayut cop goodies...

Shida Radzuan said... Reply To This Comment

hahaa sng kan cmni ..idea baru nih hehee :)

Unknown said... Reply To This Comment

menarik n berguna untuk yg nak buat majlis2 keraian..

cardbymyan said... Reply To This Comment

Salam

Kami jual printed paperbag & sticker (plain/custom nk letak nma pn ada), boleh google: cardbymyan or click HERE

Tq tuan tanah

Cik Rose said... Reply To This Comment

menariknya.. B2B boleh ambik idea ni :)

Unknown said... Reply To This Comment

dulu main print je...huhu yg ni sng sikit nk guna...print kena ejas betul2

Post a Comment

Terima kasih atas komen anda!
Nanti kelapangan ayut balas komen ye ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...