Followerku..

Cerita baju kahwin...

Assalamualaikum...


Ada lagi dalam 6 bulan sebelum sampainya hari bahagia yang dinanti-nantikan. ^^ Aku rasa bila lama kelamaan,satu-satu benda aku dapat selesaikan.Bermula daripada pasal majlis sampai la persiapan.1 je masalah bila dah duduk kat Ayer Hitam.Barang-barang untuk DIY tak sebanyak kat KL ok!Semua barang kat Ayer Hitam banyak dah ready made.Kecewa cikit kat situ.mmm...

Cerita pasal baju kan.Entry kena ikut tajuk nanti lari ntah ke mana-mana nta topiknya. ^^ Ingat lagi tak aritu aku beria macam pening nak warna apa la,design macamana la dan bla..bla..bla..Mungkin Allah tahu apa yang bermain dalam hati aku ni.Haritu tengah sibuk-sibuk kerja tiba-tiba dapat mesej masuk.Memula tu biarkan jer tak tengok.Dah settle semua baru aku tengok. Bridal yang aku hired tu mesej rupanya.Dia offer untuk buat baju baru tanpa ada sebarang cas tambahan kecuali kena deposit lebih.Alhamdulillah.Akhirnya boleh buat baju baru untuk diri sendiri.En B kita lagila suka sebab dia la yang nak sangat pakai baju baru ^^

Nak buat baju macam ni!


Ni namanya idea giler ok! ^^
Aku ni nak berjalan bagai semua jumpa tetamu nak sangatlah meleret-leret tu kan.
Tapi memang baju aku nak ciri-cirinya kenalah:
Dress
Nak ada beading cantik punya

2 tu je yang penting.Yang lain cirinya pon tak tahulah.Aku ni kalau dah diberi pilihan memang sampai ke sudah takde keputusan.Si En B kita pon dah cakap awal-awal,"tak payahla banyak sangat pilihan,nanti pening sendiri nak pilih." Nampak kan kepeningan aku kalau diberi pilihan.Sampai dia pon dah tahu.Mananya tak tahu kalau dah pening memang dia la mangsa meluah perasaan. ^^ Baju atas tu nampak esklusif kan?I like baju simple-simple ni pastu nampak esklusif ^^

Harini aku nak pergi jumpa bridal tu lagi dengan kawan aku,Mawar dan seorang lagi member yang akan kahwin seminggu selepas aku kahwin.hahahaha.Bridal yang aku hired tu kat Ayer Hitam jer.Takla jauhkan ^^ Senang nak berurusan.Tak puas hati bileh je terus ke kedai.hihihi ^^ Doakan semuanya berjalan lancar untuk aku yer.Amin.Bila kitala wedding planner yer dan kitalah pengantinnya memang pening cikitlah.Lain tau kalau buat majlis bila ada Ibu Ayah dengan yang takde ni.Jadi,kahwinlah cepat-cepat.Nanti apa-apa hal Ibu Ayah boleh tolong.Paling penting tolong memberi keputusan.Memang tu sangat-sangatlah penting ^^




13 pesanan buat ayut :

Cik Puan said... Reply To This Comment

biase lah tu nak fening2 buat pilihan...cik pon mase kawen ari tu fening jugak.tapi kene settle satu2...Semoga semua nye berjalan dgn lancar ek :)

Umm AA said... Reply To This Comment

don't worry yut..keep making doa..semoga semuanya berjalan lancar..teringatlak akak zaman dok sebuk2 buatbaju pengantin ..heheh..manisnya kan saat tuh :)

ecadwinkyasha said... Reply To This Comment

everythings gonna be fine my dear....buat satu2 :)

hana hadi said... Reply To This Comment

cantik. suka jenis kain macam tu daripada kain yang kerawang2.erk kerawang ke orang panggil tu..hehe nampak serabut

Unknown said... Reply To This Comment

buat slow2 ayut.. jgn stress2 ok.. insyaAllah semua akan berjalan lancar nnti...

Miss N™ said... Reply To This Comment

kalau nak buat mcm ala2 atas tu mmg cun la ayut..

6 bulan dah tak lama kan... :)

Teena Tna said... Reply To This Comment

Wish u best of luck sis! Mesti excited kan...

s h a said... Reply To This Comment

Gudluck memilih ayut.Jangan pening2 taw.Ngee.Sha pon ske baju mcm gamba tu.Ske meleret2 jgk.Haha.X sedar diri buat majlis kt umah, jalan tar je.Tapi i x kisah u.Asal puas hati.Ngee. ;)

*part xde cas tambahan tu I like.memang terbaik. :)

nuyui a.k.a miss YUI said... Reply To This Comment

moga urusan dipermudahkan syg..

Nora Karim said... Reply To This Comment

in sha Allah... moga Allah permudahkan segala urusan... persiapan nak kawin ni memang memeningkan kepala...

Unknown said... Reply To This Comment

semoga semuanya berjalan lancar.. jgn stress2.. =)

Unknown said... Reply To This Comment

pakai mana yg selesa dipakai..... kalau tak...jln mcm robot nanti......
baju cantik tapi jln tak comel...tak sweet nanti.....

Unknown said... Reply To This Comment

pun tengah pening nak decide warna baju.padahal majlis lagi 3 bulan je....=(

Post a Comment

Terima kasih atas komen anda!
Nanti kelapangan ayut balas komen ye ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...