Followerku..

Cerita Si Dia

Assalamualaikum...


Aku bersiaran kembali...! ^^

Memula menghadap blog ni memang just nak tebus Blogwalking (BW) jer.Bila dah 4 blog pergi terfikir macam tak best pulak jalan-jalan tempat orang dengan blog tak berupdate.Fikir-fikir jap carik idea.Tulis jela.Mana tahu boleh dijadikan kenangan kalau baca semula nanti.Perangai aku kalau lama-lama nanti mesti aku baca balik apa yang aku tulis.hihihi ^^

Semalam bersamaan 7 Jun 2013.Kalau sesiapa tengok side bar kanan tu mesti perasaan.Semalam genaplah 2 tahun 5 bulan aku gan En B berkenal-kenalan.Nak dijadikan cerita,sepatutnya dia tu naik flight semalam jugak.Tapi ntah macam mana boleh pulak dia terlepas flight.Dah sampai kat Ministry of Defence Malaysia (MINDEF) pukul 8,officer tu bagitau kat dia yang dia terlepas flight.Tiket pukul 10 sebenanrnya.Miscommunication kot kat situ.Tapi takpela.Last-last dia tukar flight hari Selasa.Berkampunglah dia kat Gombak tu lagi 4 hari.huhuhu.

Aku pon mesejla kat dia

Aku: Selamat Ulang  tahun untuk kita....
Dia: Patutla tak naik flight hari ni....hahahaha.Selamat ulang tahun jugak.Dah yang ke berapa ek? (dia tak ingat ok!)
Aku: Errr...(aku pon lupa gak sebenarnya)...Yang ke 2 tahun berapa bulan tak ingat. :p

Kalau berapa lama tu memang tak ingatlah.Tapi tarikh memang ingat.Tu la kitorang.Perangai kadang-kadang tu sama jer.Semalam bergayut jela kat tepon sambut ulang tahun.Mengimbau kenangan lalu sewaktu nak kenal gitu kan.hahaha.

Lepastu semalam jugak pertama kali aku bawak MyB kesayangan dia tu sorang-sorang.Sebelum ni kalau aku bawak mesti ada dia sekali.Sekarang MyB kesayangan dia tu dah di bawah jagaan aku.Memang kurang selamat sikit kalau aku yang menjaga yer.hahahaha.Nak tahu apa MyB tu?Tadaaaa....


Tu dia kesayangan dia.Tapi tak la sayang sangat sebab dia selalu cakap makan minyak.ahaks...Kenapa dia beli kete tu sebab aku yang suka je sebenarnya.See?Nak beli Myvi memula dulu tapi kurang kemampuan waktu tu.So,kete ni pon jadilah.Nak tengok apa yang jadi kat kete ni semalam aku bawak pergi kerja?

Photo: kotak kat mane,kete kat mane..failed.hehe :p

Hahahaha.Jatuh reputasi MyB kesayangan dia.Parking ke laut ok.Tunjuk kat dia memang mengeluh la dia.huhuhu.Selalu dia cakap bawak kete baik-baik ea.hihihi.Baik sayangku.Memula bawak kete memang macam ni kan kawan-kawan?kan3x???Kete besar ok.Berpusing-pusing kepala nak amik site untuk parking.Adehhh.Memula dia pon takut jugak nak bagi aku bawak.Yela aku memang tak pernah bawak kete pon sebelum ni.Tapi nak tak nak dia kena jugak bagi aku jaga.Dia pon selalu jugak cakap,sampai bila nak dia je bawak kete semua.Aku kena jugak belajar.Okla.Take his challenge untuk pikul tangungjawab.Duduk berjauhan nanti aku sendiri jugak kena jaga dia :)

Tu la dia.Sometimes dia sangat caring sampai aku rimas.Tapi  sometimes dia beri aku tangungjawab untuk bagi aku kesedaran,aku sedang bersama dengan seorang Navy.Seorang tentera.Sentiasa menuntut aku untuk lebih pandai menjaga diri kerana tugas dia.Jaga diri baik-baik ye bila berjauhan ^^


Ni lagu dia bagi jugak.
Layankan jela...hihihi ^^

12 pesanan buat ayut :

Azza Afdzal said... Reply To This Comment

eh2 jumpe ag blog ney...ala lau calar pun hapiz tak marah punye la hihihi....

Mummy MM said... Reply To This Comment

Bergayanya.. Berkilat-kilat..

Unknown said... Reply To This Comment

hahaha gelak guling2 la ayut ni.. mmg fail la parking tu.. kalau sapik habis di marahnya...nasib la fizal masih percayakan ayut lagi..heee

Hafiz Hafizol said... Reply To This Comment

ada je idea dia nak update kan :p

ecadwinkyasha said... Reply To This Comment

selamat ulangtahun lah yer yunk..dah 2tahun eh....syukur2 tu..

kawen tentera kena belajar sabar..kan kan kan...*sambil hentak.tapi g kaki.kikiki~

Jahirah said... Reply To This Comment

hahaa...xpe practice make perfect..lama2 pro la parking...kikiki...

Miss N™ said... Reply To This Comment

selamat ulangtahun.. :)

err..mmg kelaut perking tu..hehe..
ayut bw manual ke auto..?

ayut said... Reply To This Comment

@Cik Nur™ slmat auto nur..klu manual mau mengigil nk mebawak kete yer...hahaha

Cik Puan said... Reply To This Comment

pieweettttttt...selamat ulang tahun ayut.Semoga majlis nye nanti berjalan dgn lancar ye...

hahahahha...tergelak cik tengok 'MyB' tu punye parking..kene double bayar lah kalau mcm ne..kekekkee

iietamalek said... Reply To This Comment

hahaha...cantik sungguhnayut parking...

Unknown said... Reply To This Comment

hihi mmg kelaut tu.... :P

Unknown said... Reply To This Comment

haha.. parking mcm ni bikin org panas jek ayut!

Post a Comment

Terima kasih atas komen anda!
Nanti kelapangan ayut balas komen ye ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...