Followerku..

Suami,Kaulah Pembimbingku!

Assalamualaikum...



Dalam hati ini memang rasa sangat tak sabar untuk melakukannya.
In Shaa Allah..
Semoga aku diberi peluang untuk bersama-sama pembimbingku melakukannya.
Melakukan aktiviti membaca dan memahami Kitab Allah.


Mengumpul pahala bersama.
Mengejar Jannah bersama.
Mencari keberkatan Allah bersama.
Kau lah yang akan sentisa membimbing.
Suamiku...


Kerana engkau seorang suami yang akan membimbingku di dunia ini.
Semoga engkau tidak pernah jemu untuk bersamaku.
^______^






p/s: Best yer kawen!






20 pesanan buat ayut :

Mrs Velentine said... Reply To This Comment

best tp kena banyak bersabar kalau berdepan dugaan

Mimie said... Reply To This Comment

Amin...mudah2an...

Misya said... Reply To This Comment

Salam. Hopefully dapat suami yg baik dan bertanggungjawab.. Amin..=) Jom join contest menarik ni! Hadiah hebat! http://www.aimisyahirah.com/2012/11/contest-my-top-referral-by-blog.html

hazwan hairy said... Reply To This Comment

best kan..dia xpelah dh nk khwin..hehe..nk tmpah apa2 roger2 k...smpt lg promte..BHAHAHA

LiYa HaNiF :: said... Reply To This Comment

kawen memang best.. :)

Umm AA said... Reply To This Comment

best yut..kawenlah cepat2 ..dpt anak cepat2...seronok drp dok sorang..byk berganda pahal bila kawen.

- AZIE - said... Reply To This Comment

kahwen dulu la baru tau best ke x..dlm perkahwinan nie jgn sentiasa pndg yg best je, ada masa akan ada yg xbestnya..tp di sinilah pentingnya kesefahaman dua2 pihak supaya dpt seimbangkan keduanya..

kurus said... Reply To This Comment

aminnnn
tapi kalau kita dpt suami yg x pandai membaca nie macam mana ...
hurmm harap2 kita juga boleh membimbing dia .. insyaallahhh

Unknown said... Reply To This Comment

insyaAllah... ayut selangkah menghampiri ke dunia rumahtangga...

ayut said... Reply To This Comment

@Mrs Lurve ngeh3x..bek kak Azie...ni bt motivasi suruh kawen sbnr yer..hohoho.blh gitu? :p

ayut said... Reply To This Comment

@hazwan hairy ahaks!beres hery...nnt akn terjah.nk ckp msih tlalu awal ni :D

Unknown said... Reply To This Comment

amin..mudah-mudahan dapat suami yang bertanggungjawab.insyaallah..

Unknown said... Reply To This Comment

sila kahwin cpat2 ye cik ayut.. jgn tunang lame2.. =D

Jna marcello said... Reply To This Comment

In sha Allah Amin..

Unknown said... Reply To This Comment

insyaallah...yakin boleh...

Shida Radzuan said... Reply To This Comment

insyallah..nk juga suami mcm tu :)

ecadwinkyasha said... Reply To This Comment

xsabo la tueeeeeee. :P

Unknown said... Reply To This Comment

InsyaAllah...moga bertemu yg terbaik utk ayut nanti.....

Cik Lyana said... Reply To This Comment

hopefully dapat suami yang baik dan beriman..boleh kumpul pahala sama2.. tak sabar nak kawin jugak! hekehek ^^

Unknown said... Reply To This Comment

Memang best kawen :) tapi jangan ingat semudah yg di sangka..Dalam perkahwinan ada turun naiknya tapi itulah lumrah rumahtangga.. jangan mmudah melatah.. InsyaAllah suami kita la pembimbing kita dunia dan akhirat..

Post a Comment

Terima kasih atas komen anda!
Nanti kelapangan ayut balas komen ye ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...