Followerku..

Set Jerawat Shaklee

Assalamualaikum...

Sebelum ni dah kongsikan macamana jerawat boleh terjadi kan? Bila dah tahu punca,pasti kita nak cari penyelesaian masalah yang kita hadapi. 

Pada aku,ya aku stress bila jerawat kat Zone T akan selalu timbul. Sangat mengganggu. Tapi...secara tak sengaja aku jumpa penyelesaian. Sangat gembira! Jadi aku nakla kongsi apa yang aku dapat ni. ;)

Macam semua pernah tahu. Aku adalah PENGGUNA SHAKLEE PRODUK. Apa yang shaklee tawarkan buat kita yang mengalamai masalah jerawat? Set jerawat shaklee sangat la berkesan. Kadang tu bukan dapat kulot cantik je, tapi siap terSUBUR pulak.eh??! Hebat kan?

Jom tengok set jerawat shaklee:



Then....ada yang paling budget set jerawat shaklee!
Iaitu aku sendiri guna.
ESP + Vita C

Kita tengok pulak testimoni pengguna set jerawat shaklee ye:

My own sister!


Myself!

Nak lebih lagi testimoni dan set kesihatan/kecantikan shaklee,boleh tengok-tengok kat page bawah ni ye!

Instagram: Ayut.hidayah_shaklee
FB: Ayut Hidayah

Nak bertanya:
Call/Whatssap - 0193627388


4 pesanan buat ayut :

Eintan Nurfuzie said... Reply To This Comment

alhamdullah belum de masalah jerawat yg siyes lagi

Jemput singgah blog Nurfuzie.com
Entri promosi Tawaran Iklan di Blog Nurfuzie.com Serendah RM10
dan entri ini Malaika Oil - Produk Semulajadi Terbaik Untuk Kulit Anda

Cik Rose said... Reply To This Comment

Wahhh bagus ni. Testimoni Ayut sendiri. Memang berkesan yer.

syakirah izwanie said... Reply To This Comment

My mom used this product. Serious berkesan :)

Unknown said... Reply To This Comment

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

Post a Comment

Terima kasih atas komen anda!
Nanti kelapangan ayut balas komen ye ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...