Followerku..

Punca masalah jerawat

Assalamualaikum...

Jerawat dan manusia,berpisah tiada. Betulkan? Selalu orang cakap punca jerawat timbul sebab tak jaga muka. Punca jerawat sebab tak cuci muka. Betul ke?


Jawapan aku.50% jawapan atas tu betul. Dulu aku pon macam tu. Punca jerawat keluat kat muka sebab tak cuci muka. Bila usia meningkat dewasa (means makin tua) aku setiap bari cuci muka tapi jerawat tetap keluar. Kenapa? Why? Please tell me!! Hahaha.

Rupanya......punca jerawat sebab tak cuci muka adalah 50% dan lagi 50% adalah kerana HORMON (sumber) DAN KELENJAR MINYAK DI KULIT. Ini bermakna faktor dalaman badan yang tidak terjaga menjadi punca munculnya jerawat! (Sumber) Banyak lagi sumber sebenarnya. Kita boleh baca lagi.


Ok. Macamana nak jaga dalaman hormon badan?

Haaa.... ini memang menjadi permasalahan kepada setiap orang termasuk aku. Apa yang pasti bila melibatkan dalaman,PENGAMBILAN MAKANAN DAN MINUMAN seharian adalah sangat penting! Anda pasti mahukan makanan yang seimbang bukan? Tapi sempat ke? Pasti ke semua khasiat dan vitamin diperlukan kita dapat? Pasti tidak kan. Sangat bermasalah terutama yang berkerjaya.

Jadi,aku nak la bagitahu kat sini. Supplement yang tiada bahan kimia dan pastinya berkesan adalah Shaklee Supplement! Jadinya, kulit kita jaga,dalaman terjaga dan khasiat setiap keperluan untuk hormon juga akan kita peroleh! Yes!  Jom kita jaga pemakanan kita supaya KULIT CANTIK DAN BERSERI!

Detail info untuk shaklee:
HIDAYAH
0193627388


0 pesanan buat ayut :

Post a Comment

Terima kasih atas komen anda!
Nanti kelapangan ayut balas komen ye ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...