-Kawan Aku-

15 Disember 2013

Assalamualaikum...

15.12.13
Kalau tak aku nikah dah tarikh ni.
Boleh gitu?? Hahaha.



Alhamdulillah.Officially 25 tahun.Sekarang semua dah tahu kan umur aku.huhuhu.Okla.Syukur sangat aku masih berkesempatan untuk menikmati umur 25 tahun ini.Ya Allah...syukur.Alhamdulillah.



Pada umur 25 tahun
-Nak kahwin
-Ada kereta
-Kerja tetap

Itu cerita dulu-dulu waktu belajar.Target aku pada umur 25 tahun.Alhamdulillah.Tang kereta tu je menumpang kan.hihihi.Terima kasih pada en B tersayang sebab setia tunggu sampai umur 25tahun.Teringat kisah 2 tahun yang lepas.hihihi.Kita baru kenal kan Mohamad Hafizal ;p 

Minta maaf kepada kawan-kawan semua sepanjang yang mengenali diri ini selama 25 tahun.Salah silap,hutang piutang dan sebagainya minta dihalalkan dan dimaafkan ye.

Moga kita bahagia bersama dunia akhirat hendakNya...Amin.Tahun ni meriahkan tarikh 12.12.13 ni dengan kerepek berbungkus-bungkus sekali dengan bunga crepe sekotak.hahaha.Oh persiapan majlisku... 


13 pesanan buat ayut :

Cik Nur™ said... Reply To This Comment

happy birhtday Ayut..!!

tak lama lagi dah nak nikahnya... :)

Cik Nur™ said... Reply To This Comment

cantiklah bunga tisu tu..ayut buat sendiri ke??

hazwan hairy said... Reply To This Comment

tahniah again ayut..kita sebaya lah ea..wakakak

lizz said... Reply To This Comment

happy birthday dik...
waaa tak sabar akak nak tengok gambar kahwin ni...moga semuanyer berjalan lancar yer,,,

Mimi Azirah said... Reply To This Comment

selamat hari lahir ayut

aisya said... Reply To This Comment

happy belated birthday.. :D

Sya Mimie said... Reply To This Comment

oo.. besday ayut ye.. selamat hari lahir.. :)

nuyui a.k.a miss YUI said... Reply To This Comment

slmt ulgthun ayut..moga semua dipermudahkan..

aminn.

Kesuma Angsana said... Reply To This Comment

happy belated birthday yer dear !

azizah :) said... Reply To This Comment

happy birthday ayut! moga terus bahagia di samping org tersayanG~

Deqla Manjew said... Reply To This Comment

alhamdulillah.. tercapai impian ayut.. di usia 25 tahun dah nak kawen.. ok la tu.. =)

QasehnyaRania said... Reply To This Comment

selamat hari lahir ayut
cntik bngacrepe tu. sendiri bikin ke?

ros_reeza said... Reply To This Comment

Ayut dah 25 :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...