-Kawan Aku-

Hadiah Veil untuk Nikah!

Assalamualaikum...

Taip entry laju-laju untuk harini.Kerja untuk closing stok tengah menanti.Ya Allah tinggikanlah kesabaranku dan kuatkanlah semangatku.Hindarkanlah aku daripada lemah dan sihatkanlah tubuh badanku.Amin...
Majlis tanpa ibubapa sangat mencabar T.T


Okla.tutup cite sedih.Nak cite gembira ye. ;) Belom kahwin dah dapat hadiah.hihi.Seronok.Dahla hadiahnya boleh digunakan masa majlis nanti.Jimat dah tenaga aku nak perah otak carik idea.Mehla share cikit gambar kan.



Aku dah penat.Aku guna jela kot nanti veil nikah ni.Aku bayar hutang sekali entry nak tunjuk baju nikah yang dah siap tu ea kawan-kawan.hahaha.Nampakla cikit kan baju nikah aku nanti.Warna purple.

Tapi macam nak tambah cikit lagi kat veil + shawl nikah tu.mmm.Rajin ke aku.?? Eh?? Hahaha.


Terima kasih buat Aliza sayangku.Tak payah susah-susah beli lain yer dear.Match la tu kot.huhuhu.Terima kasih banyak.Walaupun kau tak dapat datang tapi kau membantu dah tau :) Doa kan untuk aku dari jauh yer ;)

Ada lagi tak nak bagi hadiah kat kita?? Hahaha.ok.Tak malu mintak hadiah :p




11 pesanan buat ayut :

Nursaila Norman said... Reply To This Comment

wahhhh untungnya ayut dapat veil :D
rezeki nak kawen lah tu.. :)

Sukma Haron said... Reply To This Comment

like purple......cantik....

hazwan hairy said... Reply To This Comment

rezeki nak kahwin tu..hehe

azizah :) said... Reply To This Comment

ayut sabar banyak2 yer syg~ nnt saat akad nikah lg sayu...huhuhu :(

cantik purple! like like.. macamner la rupa si fizal warna purple nanti..mst hensem kan kan..

Cik Nur™ said... Reply To This Comment

padan..!
tal sabar la nak tgk pic ayut kawin nanti.. :)

HAFIZ HAFIZOL KACAK said... Reply To This Comment

busynya akak hehe.


keje elok2 kak

aisya said... Reply To This Comment

tahniah.. rezeki nak kawen tu.. warna purple tu cantik lah.. lembut je.. hehe

- AZIE - said... Reply To This Comment

ehh sama dgn baju nikah akak jgk...purple theme

QasehnyaRania said... Reply To This Comment

alhamdulillah rezeki org nak naik pelamin tu. hi hi i

Eca Dwinky Asha said... Reply To This Comment

rezeki org nak kawen mmg cmne eh

ros_reeza said... Reply To This Comment

purple always cun! hahhaa. boleh gitu?..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...