Followerku..

Shaklee dan Aku.

Assalamualaikum...

Eh??! Macam rajin pula aku nak update 2 entri dalam 1 hari kan.hahahaha. Macam biasala aku nak borak santai la pula pasal Shaklee.

Macamana aku terlibat dengan Shaklee?

Secara kebetulan kakak memberi peluang kat aku. Eh...ko nak buat site income tak? Sambil tu ko gunala produk Shaklee ni. Macam biasa la orang MLM nak cari anak kan.heeee ;) Yes. Shaklee adalah perniagaan MLM. Aku boleh dikategorikan di bawah bumbung SPECTACULAR GROUP. Master aku Nana (pangkat aku dengan dia nanny). Kakak aku downline Master Nana. Aku pula downline Kakak aku, Umi. 

MLM kan tak bagus....

Ok. Bagi jawab persoalan ni aku rasa bergantung pada diri sendiri. Kau ada Master untuk rujukan dan juga selalu memberi bantuan yang diperlukan. Masih tak bagus ke? MLM jadi tak bagus bila upline korang mengabaikan korang. Apa yang pasti ini adalah MLM yang korang nampak kebaikan barang dan barang tu depan mata ko. Haaa...jual beli sah kan?


Best ke Shaklee?

Pada aku Shaklee bagi aku peluang untuk buktikan aku ni rajin ke malas. PSIKOLOGI aku ni sihat ke tak sihat. Nak berjaya dalam perniagaan atau apa bidang pon kerja keras dan pengorbanan tu perlu!  ;)

Apa aku lakukan?

Sekarang memang aku fokus untuk menjual barangan keluaran Shaklee. Terlalu banyakkk kebaikan Shaklee produk. Korang nak dengan tak nak je untuk mencuba. Cari anak? Pada aku,rezeki aku akan sampai untuk ada downline. Semua ni aku kena yakinkan orang dulu. Kalau kita sendiri tak yakin,macamana nak yakinkan orang lain kan? Upgrade dulu diri sendiri,tapi sesiapa nak aku pandu dalam Shaklee,aku sedia membantu. :)


Apa yang aku tahu,ESP SHAKLEE sangat best! Dulu konon aku tak nakla minum yang pure punya. Sekarang.....setiap hari aku bancuh tak payah dah campur perisa lain. SEDAPPPPP!!! Korang try la. Nak try pon boleh contact aku tau.

Ok.time's up! 
Nak tahu apa-apa whatssap ye....


2 pesanan buat ayut :

nuyui a.k.a miss YUI said... Reply To This Comment

bila kt join dan cuba psti da sbbnya.. heee..
yg pntg upline tak biarkan downline..

Unknown said... Reply To This Comment

best shaklee..sambil guna kita leh jana pendapatan gak

Post a Comment

Terima kasih atas komen anda!
Nanti kelapangan ayut balas komen ye ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...