Followerku..

Ayuh Berhari Rayerrrr!!

Good Day readers....  ^^

Masih mood Hari Raya kan???
Mood Merdeka ada kah???
(seriously..mood Merdeka aku kena telan gan mood raye..hahaha.sorry to say la...)

So,macamane korang punye Hari Raya??OK kah?meletop kah??But,kalau korang taye aku..kompemla aku jawab aku punye raye sangat happening...Raye tahun ni,semua ahli kuarga aku balik umah.So,umah tu sangatlah happening sampai raye ke-3.Dan sudah pastinya aku tersangatlah penat raya kali ni...Sampai xdapat dah nk tengok update-update terkini kat berita...perghhh...patutla orang keje jadi suri rumah sepenuh masa tu penat.sebab memang penat pon....meh aku share gan korang happening ye raye aku kali ni....aku bagi yang full jela..ni kire yang dalam gambar.Cube korang bayangkan kalau aksi tak bergambar.Mau riuh 1 umah aku tu kot  ^^


ni time nk mnyusun..cer korang bayangkan aksi-aksi yang bakal timbul..hahaha

then........here the picture..!
my big family..ni jela yang aku ada... ^^
Upacara yang biasa kitorang buat di pagi hari raya ofkos bermaaf-maafan.Yang pasti menangis haruslah bukan aku...lalalala.OK.Tak baik tipu....Then,dalam maaf-maaf tu ada la sesi bagi duit raye.Oleh kerana diriku telah bekerja,anak-anak sedaraku sekalian dapatlah duit raye daripada aku...meh tengok aksi-aksi yang terjadi....


ni dia......


hahaha..tu dia..ni sebahagian je ni...cer korang bayangkan keadaan yang seterusnya..  ^^


ehem-ehem....
eh....gambar tersesat...!!!hahaha
OK la korang..saje je ni nak mengupdate blog.
Disamping tu,saje nak share gan korang kegembiraan yang aku rase..

Sebenarnya banyak lagi event aku lalui sepanjang aku bercuti dan beraye di rumah ni.Start dari aku buat kuih,ngemas umah,g pasar,g reunion bagai la..Tapi biasalah.kalau aku kat umah tengah rehat-rehat leh la nk share gan korang semua.Ni bt keje sampingan jer,memang tak dapatlah nak share semua.Apa yang ada jela ye korang bace update aku ni...hihihi..Selamat Hari Raye dan tak lupe Salam Kemerdekaan (tolonglah pasni jgn ada benda len sewaktu time hari raye....memang tak dapat feel la jawab ye)...


kata-kata hikmah dari aku untuk hari ini:

Hidup ada turun naik yer..
Disaat kite gembira,jangan lupa pada yang tengah berduka...
Harap semua sentiasa berada bawah lindungan dari-Nya..amin...




-OUT-




0 pesanan buat ayut :

Post a Comment

Terima kasih atas komen anda!
Nanti kelapangan ayut balas komen ye ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...