Followerku..

Cerita Kami 7: Make Up Artis a.k.a Mak Andam Majlis

Assalamualaikum...

Yeay entry pasal kahwin-kahwin lagi!!Aku nak cukupkan sampai 10 je siri.Selebihnya aku simpan kenangan dalam kepala jela.huhuhu.Banyak sebenarnya kenangan dalam nak mengadakan majlis kahwin ni.Pahit manis kenangan gitu katanya. :) Namun apa yang penting doa dan usaha jela untuk menggembirakan keluarga,tetamu yang datang dan diri sendiri.

Ini kisah juruandam ( betul ke bahasa juruandam ni?? ) untuk majlis aku haritu.Aku jumpa juruandam ni masa Karnival Pengantin di Batu Pahat bulan 5 sebelum majlis.Nampak dia punya hasil aku terus sangat suka.Aku apa lagi mintakla nombor telefon.Aku ni tak suka make up tebal-tebal sampai hilang identiti muka yang asal.Mengikut penilaian aku, juruandam ni sangat menepati citarasa aku.

Hasil semasa majlis kahwin aku haritu macam kat bawah ni.Berseri-seri muka kita tau...eh??!! Hahaha :p

Make up semasa Majlis Nikah
Request: Nak yang soft-soft je.Tak nak warna terang-terang.


Tadaaaa...aku suka!
Aku suka make up dia!

Errr...saya nak nikah ni!! ;)

Make up semasa Majlis Sanding
Request: Nampak shining-shining sikit selebihnya tak kisah.hahaha


Here it is..! Macam baby doll bak kata kakak ipar aku.wahaha :p


Alhamdulillah.Aku sangat puas hati dengan make up aku semasa majlis.Terima Kasih kak Rozana.Terima kasih bertungkus lumus semasa siapkan saya walaupun berlakunya macam-macam hal.hahaha.

Ok details pasal juruandam ni:
Nama: Rozana
Alamat: Parit Besar,Batu Pahat.
Contact FB: Rozana Chinta
Wassap: 0177423708

Akak Rozana ni freelance je untuk make up.Dia memang suka buat orang lain cantik.hihihi.Sesiapa nak try bolehla tanya-tanya terutama yang berdekatan area Batu Pahat.

Moga semakin murah rezeki akak Rozana yer ;)



17 pesanan buat ayut :

Cik Puan said... Reply To This Comment

cantik ayut..Natural sangat...manis...lawa..gojesss...ehhh..ehhhh...sume lahhhhh...

Mummy MM said... Reply To This Comment

Pandai jugak Mak Andam buatkan. Terbaiklah. Hihi.

anamizu said... Reply To This Comment

wahhhh canteknye akak rozana make up. soft je. tak nmpk over langsung. terbaeklah ! ehee

nuyui a.k.a miss YUI said... Reply To This Comment

mmg cntik makeupnya.

suwara entertainment said... Reply To This Comment

comel!

Unknown said... Reply To This Comment

cantik sgt! jijah pon suka mekap ayut.. soft jer..

mayangbakingmadness said... Reply To This Comment

cantiknya ayut... mmg berubah muka, berseri2.... mek up pun tak over sgt..

Fiza Rahman said... Reply To This Comment

Beraseri² & cantik ☺

Anonymous said... Reply To This Comment

cantik cara make up nyer tu !

THE AUTHOR said... Reply To This Comment

Nampak kekemasan make up..lagipun orang yang dimake up pun lawa..hahahaha.

Letak apa warna pun tetap manis

QasehnyaRania said... Reply To This Comment

cntik hasil sentuhan mak andam ni.
good job

Umm AA said... Reply To This Comment

cantik dan tak over make up dia..masih lg nampak ciri2 hidayah tuh..hehe

Miss N™ said... Reply To This Comment

cantik ayut..lain betul nampak muka ayut.. :)

unsecretostory said... Reply To This Comment

Cantik. Xnampak tebal. Macam setengah org kena make up berubah trus muka.

Unknown said... Reply To This Comment

serius cantik.. !!

Mimie said... Reply To This Comment

memg berbeza la muka ayut

Unknown said... Reply To This Comment

wah..serius mmg cntik....mmg xslh pilih mak andam :)

Post a Comment

Terima kasih atas komen anda!
Nanti kelapangan ayut balas komen ye ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...