Followerku..

Keputusan Terakhir dengan Bridal

Assalamualaikum...

Akhirnya ada update pasal aku kahwin.huh! :p
Sekarang dah masuk bulan 9 dah kan.Ok tinggal 3 bulan lebih.Sebelum ni aku booking je dulu dengan bridal yang aku nak tu.Tak decide pape pon lagi pasal baju ke pelamin ke tema ke etc.Hari tu nak dijadikan cerita aku pergi rumah terbuka bridal aku ni.Alang-alang dah pergi aku terus jela decide time tu jugak.

Sebelum ni aku ada bagi 1 gambar baju yang aku berkenan sangat.Nak dijadikan cerita masa aku pergi bridal ni aku ternampak baju yang lebih kurang sama design ye.Aku pon saje la cakap.nak try baju tu boleh?Dia bagi aku apa lagi melaram jap.Tapinyaaaaaaaaaaa.....aku pakai design baju tu tak cantikkkkkk..Aku kurus.Kecik.Design tu tak kena.Aku dah macam pakai baju kelawar je gayanya.Acane tu??Menangis jap.hihihi ^^

Tu baju yer..

Baju tu cantik orang tu je yang pakai kalau aku pakai non cantek.huhuhu.reject untuk aku.

Aku belek-belek majalah pengantin kat Bridal tu.Padahal aku pon ada kot :p Pastu aku ternampak majalah yang aku rasa sebelum ni aku ada berkenan baju kat dalam tu.Aku belek-belek lagi.Sah.Ada dalam tu.Terus je aku cakap nak baju macam tu.Lepas tu pelamin tu pon nak macam tu.Haaa..Setel.Dalam 1 majalah je ok.hihihi.Majalah pengantin tu pon aku rasa pernah review kat blog aku ni.Majalah Pengantin bulan berapa tak ingat tapi pengisisannya pasal persiapan majlis mengikut budget. ^^

Untuk informasi..Baju baru yang aku nak buat ni tak kena tambahan apa-apa pon bayaran.Lepas tu warna pon ikut pilihan hati aku.Aku haritu main cakap je warna.Tak tahu la kena tak kena =.=" Best kan.Bridal aku ni memang best.hihihi ^^ Nanti aku cerita banyak-banyak lagi pasal Bridal aku lepas kahwin ea.Mudah-mudahan kerjasama yang terjalin dapat melancarkan dan memeriahkan lagi majlis aku kelak.Amin. :)

Tinggal nak tengok hasil je nanti.
Tak sabar! :p





22 pesanan buat ayut :

Ujie Othman said... Reply To This Comment

bestla..jadi org pertama pakai.

Farah Waheda Wahid said... Reply To This Comment

akak pulak jadi tak sabar nak tengok baju pengantin ayut...heee...

Unknown said... Reply To This Comment

heheheeh selamat buat preparation ya sis ayut :)

natasha said... Reply To This Comment

bagusnya prepare awal2,klu dpt fitting awal2 lg bagus..in case klu ada yg tak berkenan di hati blh tkar cpt2..pape pun,akk wish gud luck 4 the preparation dear..

Mimie said... Reply To This Comment

Sygnyebayut xleh pakai bju yg bkenan di ati

Unknown said... Reply To This Comment

wahh 3 bln je lagi.. japnye masa berlalu..x sabar nk tgk ayut jadi peranten baru..hihi.. mudahan segalanya dipermudahkan ye.. ;)

Syamimi Saad said... Reply To This Comment

ok la tu ayut.. mesti cun hbis kan baju pilihan tu.. :)

Adriannasyaz said... Reply To This Comment

Nak tengok bju kawen..hehe..mesti cntik kan...:D

Miss N™ said... Reply To This Comment

Nur pun tak sabar nak tgk ayut pakai. :)

Unknown said... Reply To This Comment

sy pulak excited mcm mane lah baju cik ayut tu nnti.. hehe

Mummy MM said... Reply To This Comment

Semangatnya cerita sal kawin nie. Hihi.

Umm AA said... Reply To This Comment

taksabar nak tengok baju kawenayut nie ..heheh

ana raihana said... Reply To This Comment

sama la nak bt bju bru bridal dgn bridal ana pun x kena cas..baju da siap tp x fitting lgi..huhu

Cik Rose said... Reply To This Comment

dah tak lama kan Ayut..

Nursaila Norman said... Reply To This Comment

ayut,awk dh nak kawen yerr? huhu! kenapa blog ayut x naik kat dashboard akak? sedihnya..ingatkan ayut yg x update..rupanya akak yg ketinggalan :(

chane nak bt ni?

sarahhernyzar said... Reply To This Comment

gudluck and all the best darla..

Unknown said... Reply To This Comment

bestnya dpt bridal sporting mcm tu..ssh nak cari tu..hihi

ayut said... Reply To This Comment

@NURSHAKIRA ABDUL HALIM klu blh tak nak prepare dh..nk trus majlis....hahahha..penat!

ayut said... Reply To This Comment

@Mimi Azirah xkena gan bdn kak..ap blh buat..huhuhu

ayut said... Reply To This Comment

@ana raihana sronok kan tak kena byar...hihihi

Cik Puan said... Reply To This Comment

wahhhhh...dah ade idea nak buat baju kawen ek..bes nye kan..teringat cik mase nak kwen dulu..mcm2 nak buat..hihiihh

ayut said... Reply To This Comment

@Nursaila Norman ayut pon dh jarang-jarang jugak bw kak..tu akka tak perasan sgt kot...tak berkesempatan..insya allah bulan 12 kak..doakan ayut yer.. :)

Post a Comment

Terima kasih atas komen anda!
Nanti kelapangan ayut balas komen ye ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...