-Kawan Aku-

-aku ke ni..??-

hye2 smua....
setiap hari dh ak mengupdate blog ni..
nmpk bnor jiwe tgh kaco...
hihihihi...

korang...
jiwe tgh kaco..today is my adopted mother punye bufday...
epy bufday,mak!!!
ak dah wish then she replied to me that she cry bcoz of my wish...
alamak..apkah perlu ku lakukan...
ap pon..
mak,i love u...

korang...
jiwe tgh kaco lg ni....today ak rse kwn sentimental ak tu tgh xstabil kot...
ak rse mcm xsdap ati la..
tp ap ak nk bt wei.....aduhhhh..
kusut otak ak ni pk dia..
tapi npe ak mcmni ea??
npe ak rse mcm xbest je dia xde erk??
npe wei??npe???
ak confius seketika....
dia post ni kat FB

"Boleh jadi kamu membenci sesuatu padahal ia amat baik bagimu, dan boleh jadi pula kamu menyukai sesuatu, padahal ia amat buruk bagimu, Allah mengetahui sedang kamu tidak mengetahui." (Surah Al-Baqarah ayat 216)

npe ak pk sgt ni....korang..aku dh tputus wayar mne2 ke ni...
alahai....
sies ak tgh xpaham skrg ni...
aku ke ni???

awak,sehat cepat ea..saya rindu kot kat awak...
saya takut nk kaco awak
tp saya slalu pk awak skrg ni...
jgn takutkan saya ea....
tetttttttttttt.....hahaha..



ok
full stop!!!
cukup2...jgn msuk bab tu klu ko xready ayut..!
INGAT TU
aku takut....  T_T

0 pesanan buat ayut :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...