Followerku..

Pejabat LHDN Batu Pahat

Assalamualaikum...

Lama take update sebab macam rasa takde apa nak dikongsikan. Sekarang ni update bermakna adalah tu benda nak kongsi. Haritu aku ada bagitahu kat mana Jalan Rahmat,Batu Pahat. Beria sanggup ambil gambar tengah jalan ko. :)


Harini nak bagitahu pulak Pejabat LHDN,Batu Pahat terletak kat mana. Ramai tak jumpa sebab pejabat LHDN ni memang sangat tersembunyi. Aku pergi pusing dekat 3 kali baru jumpa.haish!

Batu Pahat banyak jalan sehala. Jadinya agak payah bila korang dah tersalah jalan. Bawah ni aku lukis pelan. Ikut je anak panah tu mesti korang boleh jumpa. Aku siap buat landmark bagi senang korang untuk buat anggaran arah mana pejabat LHDN ni.


Jalan keluar Dari laluan pejabat LHDN tu adalah Jalan Zabedah. Dekat jalan Zabedah ni ada Restoran Nikmat Tandoori yang sebelum ni aku tunjuk. Sebelum nampak bangunan ni la korang kena belok masuk laluan ke Hotel 55 tu. Laluan aku buat tu sepatutnya bersambung.heeee.

Harapnya sesiapa mencari pejabat LHDN ni mampula untuk jumpa lepas aku huraikan cikit-cikit landmark yang ada. Marilah kita mengisytiharkan pendapatan kita ye. Harap-harap takdela kena bayar. Kalau kena nak kena siap-siap buat potongan zakat ni.heeee... ;)

Ok.See ya!




4 pesanan buat ayut :

Unknown said... Reply To This Comment

alamak...malu..lom isytihar harta pun..huhuhu

Cik Rose said... Reply To This Comment

Wah bagusnya Ayut. Siap lukis peta.. Tu la kan, kat BP ni bnyak jalan sehala dan trafic light. Hihi

ayut said... Reply To This Comment

Ala..normal jijah...ayut pon bru nk bt..haha

ayut said... Reply To This Comment

Kena..klu tak lagi tak paham..sbb lukis pon ada yg xjumpe..hihihi...jap lg ros tau la jln area bp ni :)

Post a Comment

Terima kasih atas komen anda!
Nanti kelapangan ayut balas komen ye ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...