Followerku..

Oh Header bertukarlah!

Assalamualaikum...


Hari ni online lebih sikit depan laptop.Sukanya kita!!hahaha.Whatever! Lama tak upgradekan blog aku ni.Pengisian tu jangan ceritala kan kalau dah header blog tak bertukar lagi la pengisian untuk blog. Tenggelam timbul je.hihihi. Tapi blog ni tetap aku sayang. Ramai aku kenal kawan baru dalam dunia blog ni. Sayang mereka ketat-ketat walaupun lama dah tak bertegur sapa. Alahai.. ^^

Oleh kerana aku terajin lebih harini, aku adalah ura-ura nak ubah header blog. Beria ni tekan sana tekan sini akhirnya baik-baik nak buat satu terjadi dua.ok stress! Apesal boleh jadi dua pulak ni?Kan dah payah nak pilih mana satu nak pakai.hohoho. Korang....tolong boleh? ;)


(1)

(2)

Yeay gambar kahwin!! hahaha *blushing sendiri*

Aku edit header ni pakai photoscape je. Crop sikit.Tambah tulisan sikit. Siap! haha.ok biar aku je yang gelak,korang jangan. Amaran keras! ;p Nak kata tak cantik aku suka je walaupun gambar tu pecah la sikit kan sebab guna jpeg punya format. Tak kisahla yang penting header baru dah ada.

Ok cepat semua. Pilih-pilih. Tolong cepat!! ^^

Kebiasaannya pilihan yang pertama adalah yang terbaik kan?
ke tidak?
Ok....stress!!



8 pesanan buat ayut :

Syamimi Saad said... Reply To This Comment

Asslmkm ayut.. 2-2 cantik.. yng first tu nmpk simple je. Pilih la yng tu..

ayut said... Reply To This Comment

@Sya Mimie wasalam mimie...ok 1 undian..tu la kan biasa pilihan pertama adlh yg akan terpilih..tp tu la..berbelah bagi kata ye..hahaha

Hafiz Hafizol said... Reply To This Comment

Ok.. Saya pilih yang 1 tu.. :)

Unknown said... Reply To This Comment

yesss pilihan pertama cantik! i likee!

ayut said... Reply To This Comment

Hahaha..btukar dah jijah...so asben pon plih 1 jd ye 1 jela diletak..

ayut said... Reply To This Comment

Ok...ckup dah 3 org plih 1..jd plihan ye pon no 1 la..heeee

ecadwinkyasha said... Reply To This Comment

cantik tau!

Cik Rose said... Reply To This Comment

memang cantik pilihan pertama tu :)

Post a Comment

Terima kasih atas komen anda!
Nanti kelapangan ayut balas komen ye ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...