-Kawan Aku-

AKU

Hi Everyone
Just want to write something and here is my writing result! -_-"

Kata orang tak kenal maka tak cinta..Tapi apa ingat dah kenal tu boleh bercinta ke??Aku ada je kawan lelaki yang dah lame kenal tapi boleh jugak jadi nak bercinta ye...mmm...korang pernah rase??tak kisahla kan pernah ke tak, yang penting aku pernah :)

Aku manusia biasa.Kehidupan aku macam biasa.As an ordinary gurl.From village came to town.Work to get money.Money to get for shopping(standard as gegurl ok..!),Shopping to get happy.Ha...boleh ke macam tu?Kesudahannya??Aku pon not sure what end of my story.

Apa isi yang aku nak cite sebenarnya ni?Aku sendiri confused.When ourself got confused,everyone will affected by that.hahaha..Whatever!

Aku rasa nak pergi bercuti.Siapa nak tolong bawak aku bercuti???
Aku rasa nak lari jauh-jauh dari semua orang.Siapa tahu kat mane boleh pergi???
Aku rasa....rasa...rasa...ntah.macam-macam aku rasa.Aku sendiri tak tahu nak cakap macam mane :(

Aku dah nak cukup setahun duduk kat seksyen 17,Petaling Jaya ni.Aku rasa aku nak duduk kat tempat lain plak.Tapi aku tak tahu nak duduk mana.Aku nak cari kerja lain.Tapi takde company lain pon nak amek aku keje tempat dia.Apa aku kena buat?Mesti korang akan cakap usaha lagi kan.Yela...aku usahakan lagi dengan lebih gigih.Aku kan just ordinary gurl.Nothing special.So,need work hard for that...I remebered -_-"

Aku pon dah nak cukup setahun(tapi timeline tunjuk bru 8 blnla... -_-") dengan my b..hahaha.OK.Aku gedik!so what???Nothing special to share but hope everything will be fine.Really hope for that.Excited waiting for December..!Want make another history together with him.B i really meant it...Hope everything is ok for us!

Hidup aku tiada apa yang menarik untuk dikongsikan.Tapi pada aku,itulah hidup aku.Aku sentiasa hargai apa yang aku lalui dalam kehidupan aku.Aku sentiasa rasa gembira dengan ap yang aku ada.Aku cukup dengan apa yang aku ada.Tapi macam rasa nak macam-macam lagi la....cane tu???hahahahaha(ayut,ko memang sengal!)..

Aku tetap aku.Aku akan teruskan hidup aku walau apa pon yang terjadi.Aku kena kuat.Aku kena tabah.Setiap yang berlaku kerana aku sendiri.Take responsibility in everything you have done!Please remember that!!


Aku...............
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...