-Kawan Aku-

-aDuhAI-

niat dihati cari benda lain
tp 
tup..tup...
ak tulis bnda lain plak....

ni ak mmg xleh nk ckpla..npe erk??
mengapakah??
dan perlukah?????
yg ni xde pape kaitan pon...saje...  *cute kan???

 pd ak mgkn ni luar kawalan ni....
yela bile dri tlalu taksub dgn sesuatu mcm2 blh jd.....
ala..sng cite mcm kite(kite ke??yel...ak sorg jela) yg dh addict bebenor gan sesuatu cite...
org ckp ke,org pengsan ke...ntah bom jtuh sblh pon still tgk jgk cite tu...
xhirau dh bnda len.....
ak pernah la dinsihatkn n ternasihatla(ad ke dlm kamus bahasa??) jgk dri ni
diri kite(tak kira la dlm ke luar) ini sentiasa didampingi dgn mahluk2 yg kite xnmpk....
kdg2....dlm dunia ni pon mcm2 kan??(paham ke??)
so,bt la pape yg ptt utk elak kite terpengaruh,ternoda n teranaiya dgn godaan2 n tempias2 hasutan yg xspttnya.
dan smentara ak golek2 ats katil td
ak dgr radio n tsampaila satu ayt ni kat halwa telingaku...
kenapa diri jadi unsteady state??(sng cite mcm xleh kawal dri la)
ayt yg ak dgr tu
orgtu ckp,ssunguhnya apabila kita krg rse sifat kehambaan kita akn jd hilang ptimbangan...
dan sesunguhnya hati adlh punca dan sumber sgkanya....
pusing2 ap skali pon...
HATI
jawapannya....


mmg indahkn ciptaan Allah....

bab2 nk bt ilustrasi ak mmg failed...
tp sbnr ye ak suke...nnt2la ak blaja bt menda2 tu...
ni lg 1...bacela doa ni slalu....
klu2 tringt tu....bacalah...
(klu ke??bkn mmg perlu ke???)
korang kan syg kat dyorg...
(ap??xsyg???nk kena campak parit ke???)

akhir sekali......




sebak ni bt entry ni...
tringt familyku dirumah.....
T_T

saya sayang semua!!!




-sekian-





0 pesanan buat ayut :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...