-Kawan Aku-

Pengalaman Luka Berdarah

Assalamualaikum...

Nak jugak tepek kat sini sebab nanti kalau Muhammad Wafiy dah besar, boleh kenang semula kehebatan dia sebab kecik-kecik dah macam-macam hal dia buat.

Ada 2 keadaan peristiwa berdarah si kecik ni tau. Yang pertama hidung tersungkur dah berdarah tegak atas hidung .Yang kedua pulak kes terpegang pan panas! 😫

Semua ni jadi pada usia dia 1 tahun .
Aktif betul kamu wahai anak 😄




Haa . ..Ni la dia ..Bahagian tapak tangan tu kes pegang pan panas .Bahagian hidung tu kes tersungkur kena tikar. 

Cabaran betul si kecik bujang ni untuk di kawal .Hahaha .Tapi takpelah .Allah dah bagi anugerah terindah ni pon sangat bersyukur dah .Tinggal jaga dan didik yang terbaik je. Insya Allah. 

Wafiy . .kamu tahu tak kamu selalu buat ummi nangis memalam mengenang segala yang terjadi. Huhuhu.. Benarlah jadi seorang ummi kena kuat semangat. 

Siapa ada anak bujang macamni jugak. Payah benor nak nampak diam ye !Hahahaha 😅


0 pesanan buat ayut :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...