Kebaikan Vitamin C Shaklee

Assalamualaikum...

Harini ada kelapangan sikit nak bercerita kembali pasal shaklee. Anda pasti ramai mengenali produk shaklee kan?Tapi anda pernah cuba? Kalau anda cuba pasti anda akan rasa JATUH CINTA untuk sekian kalinya. Percayalah. hihihihi.

Okla.Harini nak berkongsi mengenai SR Vita C Plus a.k.a Vitamin C Shaklee.Selalu tak anda rasa nak demam,dalam sebulan selsema 3 hingga 4 kali dan muka sering kali bermasalah?Itu di antara tanda-tanda anda kekurangan Vitamin C di dalam badan. Di pasaran sekarang juga terlalu banyak produk untuk dipilih sampai kadang akhirnya berlalu begitu je sebab tak tahu apa kelebihan dan kekurangan produk tersebut. Kali ni meh saya cerita kebaikan SR Vita C Plus Shaklee ya.


Apa itu SR Vita C Plus?

SR Vita C Plus adalah nama pendek bagi Sustained Released Vitamin C Plus.Perkataan SR itu sendiri dah menunjukkan kelainan Vitamin C shaklee ni daripada yang lain. Bila kita sebut Sustained Released bermakna,Vitamin C shaklee ini akan terurai secara perlahan-lahan di dalam badan. Bila badan kita kekurangan vitamin C,barulah SR Vita C Plus ini akan terurai sedikit demi sedikit. Jadinya, badan kita tidak akan kekurangan vitamin C secara mendadak.

Apa tu Vitamin C & Citrus Bioflavonoids?



Kalau tengok label pada botol SR Vita C Plus shaklee, akan ternampak perkataan Citrus Bioflavonoids.Apa fungsi sebenarnya? Bioflavonoids sebenarnya kulit oren yang telah diekstrak dan dipatternkan bersama vitamin C oren untuk menambahkan keberkesanan penyerapan vitamin C di dalam badan. Bila kehadiran Bioflavonoids ini membolehkan badan menerima Vitamin C semaksimum mungkin.

Apa lagi kelebihan SR Vita C Plus Shaklee??

Kandungan vitamin C di dalam sebiji kapsul. Sebiji kapsul SR Vita C Plus bersamaan dengan 7 1/2 biji buah oren. Berbaloi kan? Sekarang kalau kita beli 2 biji pon dah nak dekat RM10.00.Sangat tinggi kandungan Vitamin C yang diberikan shaklee kepada pengguna mereka. Setiap kapsul SR Vita C Plus mengandungi 500mg Vitamin C.

Kalau nak tau lebih lagi mengenai SR Vita C Plus shaklee boleh hubungi saya ye.


FB: Ayut Hidayah
Instagram: @ayut_hidayah
Whatssap/Telegram: 0193627388




0 pesanan buat ayut :

Post a Comment

Terima kasih atas komen anda!
Nanti kelapangan ayut balas komen ye ^^