Kebaikan Garlic Shaklee.

Assalamualaikum...

Garlic shaklee.
Pernah dengar?
Pernah nampak?
Pernah guna?

Aku kat sini nak bercerita sikit kebaikan Garlic Shaklee ni. Sebagai pengetahuan am,semua orang tahu garlic atau bahasa orang melayu ye bawang putih banyak digunakan oleh masyarakat cina dan juga luar negara. KENAPA??  Sesuatu yang baik itu biasanya kebanyakan orang Melayu kita sering ketinggalan. Jarang nak ambil tahu. Sebenanrnya nenek-nenek kita dulu pon ada bagitahu KEBAIKAN GARLIC ATAU BAWANG PUTIH.

1) Antibakteria semulajadi
2) Merawat jangkitan kulit
3) Melawan alergi
4) Petua bagi masalah pernafasan (selesema/demam)
5) Meningkatkan fungsi iron
6) Merendahkan tahap kolestrol
7) Petua bagi membuang masalah angin dalam badan

Khasiat bawang putih sangat banyak dan Shaklee telah mengambil langkah membentuk kapsul bawang putih bagi mudah pengguna menikmati kelebihannya! Tahniah buat Shaklee!!  :)


Aku sangat recommendkan kepada sesiapa yang ada masalah kulit berjerawat ambil lah juga Garlic Complex Shaklee ni sebab dia bertindak sebagai anti kulat dan antibiotik semulajadi pada badan. Penambahan antibiotik dalam badan membolehkan badan melawan bakteria yang mengganggu kulit kita.

Bila antibiotik dalam badan tinggi,jadinya kulit terhindar daripada sebarang rensangan yang boleh mewujudkan jerawat berkampung di muka. Lepas tu,bolehla makan VITAMIN C pula. Makin berseri la muka nanti. Yeay!!

Sesiapa nak order supplement shaklee boleh berhubung dengan aku ye. Aku akan bagi khidmat nasihat dan cadangan supplement yang baik buat muka bermasalah.

HIDAYAH
0193627388
SID:1195856


4 comments :

  1. makin aktif ayut berbisness..moga terus success

    ReplyDelete
  2. ooo.. garlic sesuai tuk berjerawat ye,, cik en xde mslh buat ms ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bagus tu cik en..takpe kalau untuk jg kesihatan sbg antibiotik semulajaxi..its good

      Delete

Terima kasih atas komen anda!
Nanti kelapangan ayut balas komen ye ^^