Perasaan selepas 2 minggu

Assalamualaikum. ..

Selepas 2 minggu pagi petang siang malam pergi balik kerja nampak muka suami,sekarang........back to basic (alone dan berdikari).Menangis!hahahaha.Boleh plak gelak.pelik!



Tetiba kesayuan tu datang tanpa dipaksa.Sebelum ni ok je kena tinggal walaupun baru je kahwin. Hohoho.Mungkin lama kot buat apa-apa sebelum ni bersama.2 minggu.Tempoh yang lama bagi aku seorang yang menempuh alam perkahwinan jarak jauh ni.2 minggu ni jugak aku tak cukup nafas lepas balik kerja.Balik je kena masak.Suami nak makan kan walaupun dia yang cuti, dia nak jugak suruh isteri dia masak.Selalu tolong kat dapur jugak sebab nak buat sama-sama katanya.Sweet la gitu ye, suamiku?! Hahahaha :)

Penat tapi seronok.
Penat tapi sangat bahagia.
Penat tapi ok je!

Hahaha.Perasaan jadi seorang isteri kan...?Nak bagi yang terbaik untuk keluarga yang dibina.Semoga kebahagiaan yang dirasa ini akan terus berpanjangan hingga syurga.Amin...

Jumpa lagi penghujung puasa untuk raya!Tak sabar nak tunggu.Cepatlah masa berlalu supaya tak terasa tempoh masa yang dilalui. :) Tempoh 2 minggu yang mengajar akan pentingnya seorang isteri itu berkorban tenaga.hohoho. Sedia berkorban! Ingat Navy je boleh guna slogan tu ke?! :p


13 comments :

  1. Sabar ye Ayut.. lalui dengan tabah, nangis tu normal. jangan pendam2.. hihihi..

    ReplyDelete
  2. mesti rindu kan...x jumpa sehari pun rasa lain ajer

    ReplyDelete
  3. Alahaiii...cian nye ayut...
    tak pe lah...sabar tauuu...

    ReplyDelete
  4. Akak dlu dh bese dh ayut...pjj...ermmm pregnant pun duk sorg sorg kne berdikari...3bln skali jmp..

    ReplyDelete
  5. saperlar X sayang bini, tapi ade cik kak kann, kanns .,ehHHee

    ReplyDelete
  6. lama2 t terbiasa kan walau sedh. tbh =)

    ReplyDelete
  7. ala sedihnya ayut...sabar dan bertabahlah..

    ReplyDelete
  8. lambat lg la kan nak jupe.smga dipermudahkan.
    ciksu pon pernah pjj.

    ReplyDelete
  9. moga terus kekal bahagia hingga ke syurga yer ayut !

    ReplyDelete
  10. Hehe itu la yg nikmat.. pernah merasa dulu.. seronok sgt.. terasa bahagia..

    ReplyDelete
  11. ah sedihnya long distance marriage ..akak dpt bygkan kekosongan tuh bila tiba2 berpisah setelah berjumpa n bermesra...tabahkan hati yer yut..

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen anda!
Nanti kelapangan ayut balas komen ye ^^